Radikaali brändi kuvaa uutta, koko organisaation toimintaa ohjaavaa brändiajattelua. Teos on johtamisen työväline, joka tarjoaa vastauksia aineettoman talouden haasteisiin.
Radikaali brändi on myynti- ja arvostelumenestys; se oli myös Suomen Ekonomiliiton järjestämän Pro Oeconomia -kilpailun finalisti.
Kirjasta sanottua:
“Viimeinkin uusiutunutta brändiajattelua edustava kirja. Laaja-alaisen kokemuksen viestinnän ja markkinointiviestinnän alueilta omaavat kirjoittajat laajentavat teoksessaan brändikäsitettä hienosti. Teemaa on käsitelty raikkaalla ja ajattelemaan provosoivalla tavalla.” Pro Oeconomia -jury, 10 / 2008.
“Radikaali brändi on paras Suomessa kirjoitettu brändikirja. Se on innostava ja selkeä esitys modernista markkinointiajattelusta. Munaton markkinointitiede tulee korvata rohkealla ja palkitsevalla erilaistumisella.” Tommi Laiho, toimitusjohtaja, Folk.
“Radikaali brändi avaa erinomaisesti ymmärrystä siitä, miten yritys luo kilpailuetua aineettomassa taloudessa. Suosittelen kirjaa lämpimästi kaikille yritysjohtajille.” Pirjo Ståhle, professori, Turun kauppakorkeakoulu.
Kirjan voi ostaa Talentumin verkkokaupasta.