Yhdessä – viestinnän ja markkinoinnin integraatio (Infor, 2005) sai ylistävät kritiikit ja herätti runsaasti keskustelua yritysten ja yhteisöjen viestintä- ja markkinointifunktioiden organisoitumisesta. Kirja toimi lähtölaukauksena useiden yritysten uudelleenorganisoitumiselle ja viestinnän ja markkinoinnin entistä tiiviimmälle yhteistyölle.
Kirjan painos on myyty loppuun. Keräilykappaleita voi tiedustella osoitteesta jukka(at)kotoba.fi!
Yhdessä-kirjan arvioita:
Harvinaista herkkua
”Yhdessä on paras lukemani viestintää käsittelevä kirja. Miksi? Se ei käsittele viestintää vaan vaikuttamista. Se näkee kuluttajan tunneperäisenä yksilönä eikä staattisena kohderyhmänä. Se tuo lopultakin markkinoinnin ja viestinnän samaan pöytään.”
Tommi Laiho, Taloussanomat, 23.11.2005.
Yritysviestinnän yhteispeli
”Kirjan lähtökohdat ja perusasiat ovat kunnossa. Ensin teoriaa ja sitten käytäntöä. Nando Malmelin rajaa aluksi pelikentän tutkijan näkökulmasta ja sitten Jukka Hakala kuvaa rohkean käytännönläheisesti, kuinka tällä pelikentällä tehdään parhaiten maaleja eli tulosta…Nandon ja Jukan teos tarjoaa oivallisen työvälineen (viestinnän ja markkinoinnin) yhteisen kielen löytämiseen.”
Kari Hämäläinen, Markkinointi & Mainonta, 19/2005.